Friday, November 25, 2011

Debaran Yang Dinanti ~ :D

Assalammualaikum readers! fuh fuh! buang habuk jap. k dah bersawang blog aku nie. Maklum lah dah berabad tak meng-update :D hihi. So, korang ape khabar ? sehat ? kalau sehat Alhamdulillah, yang tak sehat tuh cepat-2 p jumpe Encik Doct yea. Yelaa, mane lah tau kot-2 korang suspek denggi ke kaan. sebab sekarang nie kan memang musim Demam Denggi. So, jage kesihatan tuh yea kawan-2! ;) #Dah mule merepek :D okay, back to the topic, sebelum korang bukak blog aku nie mesti dah bace kan title kat atas tuh ? Debaran Yang Dinanti ? what the meaning what the meaning ? okay, aku tiru style Nabil Raja Lawak :p HEHE. urgh, act tajuk hari nie takde lah gempak mane pun. Lagi-2 nak menaip petang-2 camnie, mmg tak ah kan -.- tapi aku paksa jugak utk menaip sbb dah terlalu-2 boring taktau nak buat ape. huh! memang bosan ah kan duduk rumah nie, mcm duduk dalam penjara kau tahu takk! pfffftttt :| Nak pegi holiday kena tggu abg aku tuh habes SPM dulu -.- next week die dah MERDEKA woiii -.- k aku jeless nie :\ hm, untung lah dah takyah p sekolah lagi ~ takpe, sabar qama lagi dua tahun jee :p dua tahun tuh macam-2 rintangan aku kena hadapi tawuk -,- fuhh ~ aku dah lari tajuk habes dah nie. HEHE :P okay-2, sambung balek cerita tadi. sampai mane eh ? ouh, sampai Nabil tuh :D hee, you know what hari nie berape hari bulan ? 25 kaan ? PMR pun dah sebulan lebih dah berlalu ~ But aku still tak boleh lupe time PMR. Lambat masuk dewan sbb lmbat solat then terlupe bawak pemadam, dah sekerat jalan baru teringat. masuk jee dewan muke gelabah nak mati time tuh. HAHA sumpah lawak bile ingat balek :D but semua tuh hanye tinggal kenangan. masa tak boleh d'undurkan semula :"( #crying. hidup perlu d'teruskan walau ape pun yg terjadi :') So, lepas nie aku kena berjuang untuk SPM pulak x_x 

ia nye membakar semangat aku :D HAHA

Okay, PMR 2011 dah berlalu, will coming soon SPM 2013 ~ pfftt -.- takot wehh nak SPM. PMR pun tak tidur malam, apetah lagi SPM kaan ~ Macam-2 dalam kepale otak aku nie :| but utk mase sekarang nie biar lah otak aku fikir result PMR jee dulu. Setiap hari tido lambat, kekadang tuh ngadu kat abg takot nak amek result. Die kata cool jee, kite dah berusaha :) hm hm tapi still takot jugak sebab tinggal lagi sebulan jee result keluar. siape tak takot wehh "kalau-2" result kite menghampakan parents kite kaan ? mesti diorang sedih gilaa. #crying again :"( Ahhh ! aku dah mula fikir bukan-2 dah sekarang nie T___T Stop it qama 
-___-  yelaa, semua orang target nak 8A kan ? macam aku jugak, mesti parents senang hati jee tengok anak diorang berjaya kan ^^ But aku hanye target 5A jee :) InsyaAllah :) okay, aku dah malas nak bebel panjang-2, korang pun bosan kaan kalau dgr org bebel ? mcm aku. HAHA :D
Okay lah guys, cukup untuk setakat hari nie. Tggu entry yg akan datang ;)



Thanks For Reading :*

Lots Of Love  

1 comment:

  1. Hey there. Nice entry. Like it :). I'll follow u. Kalau sudi follow la jgk♥. WAHAHA! http://rock-secretonlinegurlzz.blogspot.com/

    ReplyDelete