Thursday, November 10, 2011

What i want is ~ ♥ :D

Assalammualaikum readers! fuh fuhh ~ banyah nye habuk ~ telah sekian lame tak meng-update-kan blog TERsayang aku nie, so rase nak menaip pulak petang-2 camnie :D so, korang sehat ? pe habaq ? kalau tak sehat p makan ubat! #cakap org, tak sedar diri -,- Lol. okay, stop qama. takyah nak merepek sangat. act aku nak share something hari nie, tp taktau nak cerita macam mane. Hehe :p btw sebelum tuh dah bace tajuk blog tuh kaan ? what I want is ~~ Jeng jeng jeng ~ ce teka ape yang aku nak sangat tuh ? siape dpt aku bagi topup RM5! haa, lambat dah. so, takde topup! :p do you want to know what i want is ? Jom terjah ! :D

-
-
-

I WANT THIS !!

YES, I WANT THAT PHONE ! REALLY WANT ! :( Nak sangat phone nie ! dah lame kot tangan nie gatal nak sgt pgang phone nie -.- but takde siape nak belikan.. kalau nak mintak ayah, alamat nye 5A dulu baru boleh dapat pegang ~ huh! nak kate phone yg aku gune skrg nie "Local" takde lah local mane. tp phone nie suke sgt buat problem kalau aku tgah text. PENDENGKI betul lah -,- saje taknak bagi aku msg. takpe, aku still sabar. yes I admit it, hari tuh aku campak phone nie kuat-2 sampai die elok. but tak elok pun -,- pffffttt ! bengang wehh :| tapi nak buat mcm mane, dah aku syg phone tuh, guna jelaa.. korang nak tgk phone kesayangan aku tuh ? taknak ? ah, aku pedulik ape, nak tunjuk jugak :p HAHA :D


And this is my phone. Sony Ericsson c501. aku pnye low class jee, tak mcm korang pnye phone. mesti canggih-2 kaan ? tau dah ~ takpela, bak kate mak aku "tak kesah lah phone ape, asalkan dpt msg dpt call dah cukup" :) bagos kan mak aku nie ? HAHA :D tengok lah mak siape kaan ;p hee, so buat sementara nie aku guna jelaa phone nie. insyaAllah hujung tahun baru tukar phone :) hihi ^^ okay lah guys, rase nye takde ape dah nak story, doakan lah aku dpt phone yg kat atas tuh eh ? ;) 

Thanks for reading and don't foget drop your comment ;)
Assalammualaikum 

Lots of Love  

No comments:

Post a Comment