Monday, August 6, 2012

Budak kecik ♡

Assalammualaikum! Kita bertemu lagi :D Hihi. Okay, post kali ni nak cerita tentang budak kecik sorang ni. Nak tau siapa? Okay, leggo! Nama dia Nur Erin Natasha. Dia ni dilahirkan pada 26 Jan 98'.. Anak sulung daripada berapa orang adik beradik pun tak pasti lah. Yang tahu dia ni anak sulung je. Hmm.. Besar tanggungjawab jadi anak sulung ni tau even aku bukan anak sulung :) Tarikh birthday kami sama, cuma bulan dengan tahun je lain. Memang lah tahun lain, dah kata pun dia tu budak kecik  kan -.- Hahahah k. 26 is my favourite number :D Kami kenal sejak tahun lepas. Sebab time tu dia baru masuk sekolah menengah kan. And time tu aku form3. Still menengah rendah lagi. Now dah menengah atas dah :( *terasa tua* Ehh, tak! :P Kalau ikutkan dah 2 tahun lah kami kenal. Tapi sebenarnya dulu time sekolah rendah, kami sama sekolah. Cuma time tu tak kenal lagi.. Sekarang baru lah rapat.. Dia ni seorang pengawas, same like me. So, kalau ada perjumpaan, aku orang pertama akan dikacau dengan ulat gonggok dia tu -.- Dia ni sekepala jugak lah dengan aku. Dia dah masak sangat dengan perangai 'gila' aku :D Kan dek kan? :p Hihi. Mohon jangan ikut perangai saya. Nanti jadi gila jugak :P Nak cakap pasal perangai dia pulak. Hmm.. Dia ni baik, caring orang nya, pemurah lagi tu. Untungnya siapa dapat dia.. And lagi satu, dia dah "berpunya". Harap maklum yea semua :D Sila jangan 'usya' dia. Nanti Abe dia marah :P Hahaha. Okay, rasanya sampai sini je kot nak describe tentang dia. Kalau ada lagi nanti, akan disambung ke entry seterusnya. Wanna see that cute girl and my little sis? Taraaaa :D


Time ni Hari Sukan Sekolah. Tinggi kami sama. K, nampak sangat aku pendek -.-' Hahaha. Okay guys, Assalammualaikum ^_^

No comments:

Post a Comment