Monday, October 17, 2011

PERLU KE ADE HASAD DENGKI ??!



Assalammualaikum readers ! malam-2 camnie aku nak marah-2. memang tgah marah gilaaa nie. nak tau sebab ape ? let's read ! okay, tadi elok-2 aku tgah skype dgn membe aku, then tetiba my mom keluar nak amek barang kat luar. pastuh die panggil aku.


Mom : tengok tuh, mane datang tin tuh ?
Aku   : Tin ape bu ? #pelik
Mom : Tuh haa tin hijau tuh.
Aku  : Ya Allah, sape pulak yg dengki nie ? #Bangang betul lahh !
Mom : Pegi amek plastik then buang.


Korang nak tau tak tin ape ? Jom terjah !

|
|
|
|
|


Haa, nie lahh tin yang mak aku cakap tuh. BODOH betul sape yg buang kat rumah aku nie. macam takde tong sampah jee ! dah sah sakai punye manusia ! naseb lah my dad tuh penyabar sikit org nye. die just cakap 'biar jelaa, ayah taknak balas dendam, biar lah Allah jee yg membalasnya' :) cooool right my dad ? huh -.- takpela, aku pun tak boleh nak buat ape, and kita tak boleh nak tuduh orang sesuka hati jee kaan ? so, biar lah Allah jee yang tau sape yang dengki sangat kat family aku :')

Mood : SABAR ^.^

Lots Of Love 


No comments:

Post a Comment