Friday, October 14, 2011

Freedom ♥ :D

Assalammualaikum readers ! :) fuhh fuhh ~ buang habuk jap :D hehe. rasa dah lama sangat tak meng-update blog nie kan. #bajet mcm ade org nak bace jee :p HAHA. suke hati aku lah, blog aku. kesah pulak kau kaan ? okay, gurau jee tengah hari camnie. act bosan gilaa kot taktau nak buat ape. so, better aku update blog nie kan daripada die bersawang. hikhik :D eh, aku ade something nak bagi tahu nie :p nak tau takk ? taknak tau sudah. tapi aku nak bagi tau jgakk :P hee, you want to know that I've got The FREEDOM ! :D taktau ape tuh freedom ? p amek kamus then cari makna nye sendiri :p haha. at last, saat yg d'tggu dah tiba ! ^^ huu ~ lame bebeno nak tggu PMR habes kaan ? #seminggu jee pun :\ HAHA. tuh belum lagi SPM. sebulan weyy nak tggu habes. bosan tak bosan kau nak hadap buku jee ? bekepit 24 jam dgn buku nanti -,- okay, aku dah mula merepek dah 8) now, i'm just waiting for my result. hope so i will get good result :') pray for me yeah ♥ and aku doakan korang-2 akan dapat result yang baik :) InsyaAllah Amiin :'> so buat mase sekarang nie biar lah Pemeriksa kertas yang mem-busykan diri diorang utk tanda kertas-2 kite tuh. semoga pemeriksa tuh semua baik-2 hati so senang lah dapat merkah lebih ;) InsyaAllah :) so, sekarang bagi aku nie lah mase untuk enjoy, takyah pkir pasal belaja buat mase nie. nanti dah dapat result baru tau kat mane kelemahan diri sendiri right ? now, time to enjoy k ? :D


Yang bakal menduduki SPM, study smart okay, not study hard. tggal lagi berapa minggu jee peperangan akan bermula :p so, Good Luck for SPM 
Candidates ! ;) err, rasa nye dah takde ape lagi kot nak merepek kat belog aku nie. so, sampai sini jelaa warkah untuk kali ini. #kau ingat buat surat ke qama ? mentang-2 dah habes exam :p HAHA. okay, chill ~ hehe. okay peeps, terima kaseh kerana sudi membaca ;) 

                 Nie lah aku time hari last exam. 

|
|
|
|
|

#Tapi takde lah sampai lompat camnie :p
HAHA :D

Lots of love ♥  

4 comments:

  1. untunglah da habis PMR . T.T ~ sy ni tga fighting untuk final exam yg diawlkan . ish ~ tak suke betol . hehe . btw , hope awk excel in PMR okay :)

    ReplyDelete
  2. hehe chaiyok-2 ! :D gud luck tau ! InsyaAllah, Aminn :')

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan!

    done following you..
    jemput singgah membaca angan-angan dan impian fezz. http://seventh-july95.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan ! :) hee okay-2 ^^ will follow :)

    ReplyDelete