Wednesday, March 27, 2013

Bored.

Assalammualaikum dan selamat petang! Long time no see you guys. Ah aku ni bajet macam ada orang baca je. Whatever, buat buat macam ada orang baca jelah kan. Nasib lah ada yang baca ke tak.. Hahah :p Lama tak update blog ni. Rindu pulak nak menaip. Kalau dulu, rajin beno meng-update. Sekarang? No time lah :(( Maklumlah, nak exam besar tahun ni kan.. Hmm.. Yes, i know. Mesti ada yang selalu stalk blog ni kan kan? Mengaku cepat! Hahahahah takdelah, gurau je :p Aku pun tak tahu apa motif aku buat entry ni. Saje nak menaip mungkin? Yelah cuti seminggu ni kadang kadang tak tahu nak buat apa walaupun homework bertimbun.. Okay, aku dah tekad nak buat homework malam ni. Esok sampai ahad dah busy dengan wedding. So, what ever happen, life must go on. K takde kena mengena pun sebenarnya. Hahahah :p Hmmm.. Banyak benda aku nak luahkan sebenarnya, tapi penat lah pulak nak menaip. K, by two weeks more, tournament netball akan berlangsung. So, naik cuti ni busy dengan training jelah kan.. Maybe tarikh lawan 9, 10, & 11/4.. Lepas je habis netball, training for badminton pulak.. Fuhh penat penat :/ Takpe, tahun ni tahun last untuk aku ceburi bidang sukan dalam alam persekolahan.. Lepas ni dah takde dah :( *sebak* Ahh i will miss school T.T Okay, next time lah aku update pasal sekolah pulak.. Cukup sampai sini jelah entry untuk kali ni.. Terima kasih kepada yang sudi membaca :)

Assalammualaikum ^_^


No comments:

Post a Comment