Saturday, September 17, 2011

Kawan ? Couple ? Scandle ? Kontrovesi ~ :\

Assalammualaikum readers ! huh huh ! buang habuk jap. dah bersawang dah blog aku nie. lame sgt d'tinggalkan -.- maaf, agak busy skit dgn exam and so on. mgkin story utk hari nie agak HOT skit kott. kot lah eh. tuh hanye tanggapan aku jee, tapi bagi korang taktau lah kan. okay, dah ready nak bace ? jom bace ~ okay, aku ade lah sorang membe nie. LELAKI, TAPI HANYA KAWAN. tak kesah kan kalau perempuan nak berkawan dengan lelaki ? tapi ade batas nye jugak kan ? couple pun ade batas jugak kan ? so dah bace title kat atas tuh ? yeah ! aku taktau lah same ade mamat nie anggap aku nie kawan or lebih dari tuh ? kami kenal sejak form1. tapi time tuh tak bape rapat sgt sbb die kelas lain. tapi taon nie die same kelas pulakk dgn aku. so, kami berkawan semakin akrab.. kedudukan beliau di dalam kelas takde lah jauh mane.. belakang aku jee pun ~ so setiap kali buat latihan ke ape die mesti nak pinjam pen. ergh ! ape lah, kau dtg sekolah bawak ape ? #emo jap :D haha. k back to the topic. hm, kteorg kalau time math selalu nye pergi bilik math, sbb ckgu nak suro buat latihan mggunakan screen wayang tuh :p hihi. so dgn peluang yg ade nie, die berkesempatan lah kan nak dduk sebelah aku ~ tapi takde niat lain, hanye utk belajar jee okay :) taktau lah kalau die kan :\ selalu nye kalau die tak faham, die akan tnye kat aku, so ajar lah die :) mcm biase, setiap hari bnda yg same akan berlaku ~ hm, tapi entah lah, die tuh kate dah ade makwe, budak KL. #HOT takk ? Hot kan ? haha hot lah sgtt ~ tapi aku taktau lah hbungan diorang camne skrg, same ade still couple ataupun takk -.- sbb hari tuh die ade cite yg die beli kan DOMO utk pompuan tuh, taktau lah sebagai tanda ape Domo tuh kan :) so bia lah, malas nak tnye lebih-2. tak heran pun dgn Domo, sbb aku pun ade lah. kakak aku bagi tau ;) #bangga nie. kau ade ? :p takde kan ? so diam. haha :p ape aku merepek nie ? back to the topic. kteorg mmg tak pernah text or msg ke ape. tapi nak d'katekan stiap ptg lepak sesame, amek gamba lah bagai kan. takkan lah amek gamba pun sampai nak terpikat ? atuyaii ~ tapi jeles lah sbb die tggi, aku nie takde lah tggi mane pun. #bukan pendek, kurang tggi jee :D haha. maybe d'sebabkan gamba nie kot die jadi camtuh.



hm, sampai ckgu pun cakap kami nie mcm couple.. tapi sbenarnye tak pun. so jgn lah ckp bukan-2 sbelum siasat yea :) Cikgu, kami hanya berkawan and belum mase utk cari psangan hidop. cehh ayat nak gempak jee :D haha. but it is a fact yg mmg kami TAK COUPLE. act niat nak amek gamba tuh nak jeles kan budak-2 junior bawah aku. tapi dah terpesong ke mane tah diorang pkir. takpela, korang ckp lah ape yg korang nk ckp. yang pasti mmg aku takde pape dgn die. Hm hm hm hm... 


TAPI kan kan korang. aku taktau lah ape mimpi die semalam. semalam sekolah kami ade sambutan Merdeka Raya. so die suro aku pakai purple, tapi aku taknak sbb baju tuh nampak aku nie mcm gemok -,- hampehh jelaa :\ err mmg rugi sgt sbb tak pakai purple, kalau tak mesti dah same dgn die ^^ haha #gatal betul mu niee :p takde lah, rugi sbb ramai pkai purple, n klau same dgn die pun mesti ade yg jeles :p haha :D takpela, tak kesah pun, nanti boleh amek gamba jgak kan kan ;) hee  so nie jelaa pic yg smpat d'snap :)


*klik utk pembesaran :p
just a simple picture. comel kan die ? haha ! okay aku gurau jee :D eh, korang korang sume nak tau tak ape jadi semalam ? camnie, balek sekolah pkul 1. so dalam pkul 3 camtuh aku online. lpas jee tgk noti sume tuh p maen angry bird jap. then tgk ade satu noti nie. pastu kan, bkn nye kat noti, tapi kat friends yg add kite. aku pun tekan lah. nak tau tak ade ape ? jeng jeng jeng ~


nie lah benda alah yang aku dpt tuh. n mmg shocked gilaa bile tgk bnda nie. sumpah t'kejut. ape mimpi die tiba-2 anta bnda nie ? die kate die aggp aku nie scandle die. woah ~ maaf ler, aku tak maen ah scandle-2 nie kan. hm, mcm prempuan simpanan pulak kau buat aku nie kan ? tapi die ckp mgkin die akn clash dgn makwe die. OMG ~ aku nie penghalng hbungan diorang ke ? tapi die ckp die tak sesuai dgn pompan tuh. #jatuh cintan dgn aku pulakk er ? oh emm gee ~ hm, entah lah weyy ~ still menunggu jawapan yg sbenar dari die ~ and aku still tak approve relationship tuh. ^.^

err, aku rase dah takde pape lagi yg nak d'cerita. mgkin smpai sini jelaa perbicaraan utk hari nie :D ceyt ! ayat nak hot jee :p kihkih. so tggu lah story yg sterus nye yea :)

Lots of Love  

No comments:

Post a Comment