Wednesday, August 10, 2011

DEMAM PMR ! =__________='




Assalammualaikum  pembaca-2 setia blog aku yg tak seberapa nie.. hari nie terasa nak menaip pulakk.. mungkin kali terakhir utk aku menaip kat blog tercinta aku nie -.- bukan maksod nye dah taknak BERblogwalking lagi.. hm, act ade sebab-2 tertentu yg tak boleh d'elakkan.. biase lahh, MANGSA PMR mcm nie lah jadi nye.. okay, korang pun dah bace kan title kat atas tuh ? hm, skrg nie mmg aku tgah demam PMR woii ~ sumpah cuak gila nak PMR >< nak TRIAL nie pun rase nak gugur jee jantung nie, apetah lagi nak PMR.. boleh demam seminggu lah jawap nye nanti ~ pagi-2 tadi kat perhimpunan dah kena bebel dgn cikgu Katy.. masing-2 kecot perot dgr perkataan TRIAL.. 7 days to go ~ mcm tak caye jee kan dah bulan 8, then trial pastu raya, *raya ke ? then last sekali PMR pulakk.. lepas pmr, ENJOY ! tuh saat-2 yg d'nanti kan oleh mangsa-2 pmr.. but buat mase skrg hanye angan-2 taik ayam jelaa kan 
-.- btw ayah mintak satu jee utk die, die nak kalau boleh nanti time amek result die nak tgk 5A :) insyaAllah aku akan tunaikan ape yg die nak tuh :'> pray for me okay ;) hm, rase nye tu jelaa yg aku nak kongsikan utk hari nie.. doa kan semoga aku lulus dgn cemerlang yea :') Jasa korang hanya Tuhan saje yang mampu membalas nya ♥


InsyaAllah result aku nanti hanya nombor dan huruf nie ♥

2 comments: